Харта на клиента
Настоящата Харта на клиента е израз на нашия стремеж да предоставим на своите клиенти високо професионално ниво на обслужване.
Като клиент на ОмегаСофт ООД, можете да очаквате от нас:
- Вашите интереси да бъдат наш приоритет.
- Да получите безпристрастно и непредубедено отношение.
- Да бъдем отзивчиви към Вашите нужди.
- Да предоставим професионални и навременни услуги.
- Своевременно да предоставяме решения и съвети на постъпилите по телефон и e-mail Ваши запитвания и сигнали за съдействие.
- Непрекъснато да оптимизираме процесите по обслужване на клиенти, с цел повишаване на Вашата удовлетвореност.
- Да повишаваме своята квалификация, за да поддържаме винаги високо ниво на професионализъм.
- Да запазим Вашата конфиденциалност и да спазим изискванията за защита на предоставените ни от Вас данни и лична информация.
В замяна на това, очакваме от Вас:
- Да се отнасяте към нас с уважение.
- Да предоставяте пълна и точна информация за услугата, която желаете и да ни предоставите допълнителна информация, когато това е наложително.
- Да дефинирате ясно и точно казусите, за които търсите съдействие от нас.
- Да прилагате стриктно получените от нас инструкции за разрешаване на възникналите ситуации.
- Да бъдете търпеливи, в случай, че се налага да изчакате за свързване с наш служител или за получаване на решение по Ваш казус.
- Да сте запознати с Лицензионното споразумение за ползване на нашите продукти и с Регламента за предоставяните от нас услуги.
- Винаги да ни предоставяте данни и информация единствено през нашата Система за обмен на лични данни.
Настоящата Харта на клиента е рамката на нашия общ ангажимент за професионални и колегиални отношения.
Периодично Хартата на клиента ще се актуализира, за да бъде в съответствие с настъпилите изменения в нашите дейности и за да отговаря на променящите се потребности на нашите клиенти.