TCustomerIsAlwaysRight

Коледа е. Време за пазаруване. Като за световно. Всеки иска да зарадва най-близките си, да внесе допълнителен уют в дома си или да се поглези, като си подари нещо лично. В цялата суетня на тези дни, доста често сме  в ролята на клиенти. И, когато не ни обслужат подобаващо, неизбежно се сещаме за мантрата Клиентът винаги е прав. И, защото сме клиенти, особено през това време на годината, сме готови да вменим нашата непогрешимост на целия търговски свят.

Следващите редове ще се опитат да хвърлят известна светлина как ние, хората от „ОмегаСофт“, разбираме правотата на своите клиенти. Защо считаме, че трябва да обърнем внимание на този въпрос? Какво е по-различно при нас, та да се обръщаме критично към една „азбучна истина“?

На първо място, това е фактът, че отношенията ни с клиента, поради естеството на работа ни и взаимния интерес на страните, са обречени да бъдат дългосрочни. Днес, почти двадесет и четири години след създаването на ОмегаСофт ООД, ние се гордеем с лоялните си клиенти, които са вървели по този път с нас. Това е пряко доказателство, че дори и другата максима „Отношенията с клиента не завършват, а започват с продажбата“ също е неприложима.

На второ място, предлаганият от нас софтуер има отношение към най-различни аспекти от дейността на клиента – финансови, управленски, социални. За да удовлетворим очакванията на потенциалните си клиенти, ние отделяме десетки часове, за да изясним неговата специфика и практика в управлението на човешките ресурси. И всичко това – ПРЕДИ евентуалната продажба. Е, тук е очевиден въпросът – добре ли е да си „затворим“ очите, като признаем „правотата“ на клиента и да го подведем заради успеха на сделката. Неслучайно, в един нашумял американски сериал, компания, която се занимава с юридически услуги, използва за мото фразата „Никога не вярвай на клиент!“. И това не е поради презрение към клиентите си или омаловажаване на техните проблеми. Напротив – този девиз илюстрираотговорността и ангажимента на компанията да провери всички обстоятелства, свързани с клиента, който и се е доверил. За да вземе най-правилното решение.

Ние в ОмегаСофт правим същото – отнасяме се с уважение към клиента, но внимателно проверяваме цялата информация, свързана с него. За да защитим инвестициите му в нас и да предложим най-доброто решение.

На трето място е сложността на казусите. Системата Омекс® събира в себе си изключително разнообразна информация, поради което често има повече от един път за достигане до желан резултат. Наш ангажимент е да предпазим клиента ни от неверни изводи относно възможностите и работата на системата, подобни на извода, че „ушите на мухата се намират на краката и“*.

И накрая, ние сме се постарали да регламентираме достъпно, точно и ясно взаимоотношенията си с клиентите ни. В нашия сайт са публикувани „Харта на клиента“ и„Регламент за предоставяне на услуги от ОмегаСофт ООД“. Във всеки момент правим необходимото, за да доказваме на доверилите ни се клиенти, че сме компетентен, загрижен и лоялен партньор. Което за клиента е доста по-добре, отколкото да е прав по презумпция, нали? ☺

*Вицът за мухата:

Един учен решил да изследва мухата.. Хванал една и започнал да експериментира с нея. Първоначално ѝ откъснал двата крака, поставил я на масата и ѝ казал “ Мухо, лети!“ и тя полетяла. Тогава той записал в дневника си: “ Когато на мухата ѝ се откъснат двата крака, при команда „Лети“, тя полита..“

След това продължил експериментите си, като ѝ откъснал и другите два крака. отново ѝ задал командата “ Мухо, лети!!“, тя отново полетяла и той отново записал в дневника си: “ Когато се откъснат и четирите крака на мухата, при команда “Полети!”, тя полита.“ След това ѝ откъснал и другите два крака и записал, че дори и без крака, мухата отново отговаря на командата „Лети“..

И така, след като ѝ откъснал и шестте крака, му хрумнала гениалната идея да откъсне и крилата. Откъснал ги той, отново поставил мухата на масата и ѝ наредил : “ Мухо, лети!!“, но мухата не помръднала. Тогава той записал в дневника си: „Когато се откъснат шестте крака и крилата на една муха, тя престава да чува…“  

Автор: Веселин Гергинов