Как реализираме „Омекс® CLOUD“?
Инфраструктура и достъп
ОмегаСофт предоставя своите защитени сървърни пространства за ползване от нашите клиенти. В тези индивидуални за всеки клиент пространства се конфигурират сървърните инсталации на „Омекс® 2000“ и Системите за управление на бази данни (Firebird или MS SQL). На работните станции на клиента се инсталират клиентски приложения „Омекс® 2000“, които комуникират със сървъра през криптирани канали. За криптирането на комуникационните канали използваме специално устройство, което предоставяме за ползване през целия договорен период на услугата.
Достъпът до „Омекс® 2000“ и базата данни са строго диференцирани – клиентът упълномощава конкретни експерти на ОмегаСофт, които да извършват необходимите му операции. Експертите ни достъпват системата единствено след постъпила заявка от клиента, с конкретно поставени задачи и уточнено време.
Поддръжка
ОмегаСофт извършва цялостната поддръжка на сървърното приложение „Омекс® 2000“ и на Системата за управление на бази данни. Всичките необходими на клиента операции се извършват от наш специалист – актуализиране на версията на „Омекс® 2000“, настройки в „Омекс® Интегратор“, възобновяване на архивирано състояние и други.
Извършваме и ежедневен бекъп на системата, чрез който максимално обезпечаваме риска от волна или неволна загуба на информация. Грижим се за криптиращото устройство, което осигурява безопасността на комуникационните канали.